onsdag, maj 21, 2008

Torbjörn the Farmer

Jag har aldrig tittat på Bonde söker fru men idag kände jag mig tvungen eftersom det är en bög med. Som min mamma sa: "Om du är singel snart kan du alltid söka Bonde söker fru. Det är en söt kille med där." Her premonition was right, och jag borde alltså ta tag i närmsta penna och skriva. Bögen var rätt söt. Han var i och för sig 35 år gammal. Hmm, har inte hindrat mig förut. Haha.

Nä, men man borde skriva för att han ska komma med i programmet. För visst är det de som får flest brev som går vidare? Operation: Mer bögar på TV.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, smart! Man borde skriva bara för det! Men tänk om det inte är någon som vågar vara gay bonde i TV? :(

Anonym sa...

Och man kan ju inte kalla det för "Bonde söker fru" då :)

TB sa...

Fast tydligen så vågar han ju eftersom han ställer upp. Eller hur menar du?

Haha, nä precis. Bonde söker bög. Åh, snälla!