onsdag, maj 21, 2008

Sammanfattning

Såklart så borde listan jag gjorde igår redigeras lite nu när jag sett hur låtarna gör sig live.

Positivt:

Andorra
Blev lite kär. Mycket bättre live än på förhandsvideo. Gisela är verkligen söt <3

Bosnien Herzegovina
Det blir ju riktigt riktigt bra!

Armenien
Jag har fortfarande väldigt svårt för låten, men jag gillade scenframträdandet.

Negativt:

Slovenien
Gillar fortfarande låten. Och showen tyckte jag var intressant. Men det känns som att det var hennes delfinbröst som stannade kvar i folks medvetande längst.

Norge
Låt mig va! Sova sova sova sova. Och den har startplats 25 (den sista) i finalen. Rädda mig någon.

Jag hade 7/10 rätt i min tippning (förstår verkligen inte vad Finland, Rumänien och Polen gör i final...) och tre av mina top 5-låtar gick vidare. Så jag är tämligen nöjd.

Inga kommentarer: