lördag, juli 21, 2007

Just my Imagination - "Living not for reality"

Plats 7: Cranberries - Just my Imagination

Jag må vara 20, men jag tänker ändå fullgöra min hyllning till de tidiga tonåren. Förra gången tog jag upp några saker som inte var speciellt roliga under högstadiet, nu tänkte jag göra tvärtom.

1. De så kallade bruksmänniskorna var i allmänhet mycket snyggare än vi andra och det fanns mycket att gotta sig i som hormonfylld bög. Bara på avstånd dock, men ändå.

2. Min studiemotivation var otroligt hög under högstadiet. Det är faktiskt något jag saknar. Jag pluggade istället för att ha ett liv. Nej, jag pluggade för att jag inte hade ett liv. Så var det.

Det räcker för den här gången.

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott antar jag! Din blogg är jättebra och rolig att läsa..=) tyvärr är jag ganska dålig på att följa den, men uppdaterar mig lite då å då...

TB sa...

Tack! Roligt att du gillar bloggen :)