lördag, maj 05, 2007

Boys Boys Boys

Kvällens tema: dansa tills du faller ihop

Väldigt intressant. Igår träffade jag människor jag inte ens kom ihåg att jag hade glömt. Massa små människor har blivit stora och jag börjar inse att jag faktiskt inte är så mycket äldre.

Pissoarer är också något ytterst intressant. Jag har total fobi för sådana och står hellre i kö tjugo minuter för att få ha det lite privat. Igår när jag stod och väntade kom det in ett gäng killar och sa: "Vad är ni för bögar som inte vågar pissa?" och sen uträttade de sina behov samtidigt som de sjöng till Boten Anna. (Hur attraktivt är det på en skala?) Samma gäng kom fram till mig på dansgolvet och sa "Torbjörn! Fan vad kul å se dig!", gav mig handslag, som jag tafatt försökte besvara, och till och med en kram. Vi läste nämligen tyska tillsammans, vilket inte betyder att jag pratat med dem innan...

Men jag är inte en sån som säger nej till pojkkramar ;)

2 kommentarer:

Woa sa...

Hahaha vilken porrig video du har länkat till! Vart tog den pryde Torbjörn vi en gång kände vägen?

TB sa...

Honom har jag aldrig hört talas om...;)