tisdag, maj 08, 2007

Plats 4 - Georgien

Världen blir mindre och mindre och eurovision blir större och större. På fjärde plats finner vi landet som ligger öster om öst och som alltså gör sin debut i år, Georgien. Och vilken debut sedan. De skickar Björk! Nästan i alla fall...Det är Sopho Khalvashi som sjunger Visionary Dream för sitt hemland och bra gör hon det, om man ska tro den supersnygga videon. Om det blir lika snyggt på scenen i Helsinki är vägen rak till finalen.

Okej, nu tittade jag precis på en repetition. Den var inte så imponerande, men jag tror hon lyckas ändå. Med den låten och den rösten.

Välkommen Georgien!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir arg om Georgien inte går till final. På riktigt.

Woa sa...

Jag också. Låten var ju riktigt riktigt bra!

TB sa...

Nu börjar jag bli lite osäker...eller nej, klart de går vidare!