tisdag, april 14, 2009

Torbjörn tar en paus i det intensiva pluggandet för att skriva ännu ett mer eller mindre meningsfullt blogginlägg

Ett kapitel kvar att repetera. Sen, sen...! Efter imorgon ska jag inte nämna ett ord om matematik i bloggen igen, lovar. Måste bara komma med en uppföljning till "Kom Torbjörn försent till provet eller ej"-incidenten för nån vecka sen. Jag träffade min lärare idag och var såklart tvungen att göra klart för henne att jag kom i tid förra gången. (Jag menar, torbjörnar kommer aldrig sent.) Tydligen hade hon insett det redan vid provtillfället och gått fram till någon annan och bett om ursäkt. Det skrattade vi gott åt. Det var nog första gången hon visade något tecken på att gilla mig överhuvudtaget. Nu när det snart är slut. Det är i och för sig en speciell situation; hon är min lärare men hon undervisar mig inte.

Nåja! Logaritmerna väntar.

3 kommentarer:

Venla sa...

LYCKA TILL PÅ PROVET!
Puss

TB sa...

Tack! Det gick rätt bra :)
Nu är det över!!!! :D :D :D

Lucas Berglund sa...

vuxenpoäng till dig för att du "skrattade gott" :O) härnäst kommer du väl börja skrocka ;)