torsdag, april 30, 2009

Torbjörn goes valborg

Aah. Har varit heltidsupptagen med tentaplugg och nån anställningsintervju. Och nu ska jag strax åka iväg till Uppsala och fira valborg. (och bland annat träffa fina Karolina.)

Annars har jag så klart gått omkring och tänkt på vad som hände för ett år se. Men istället för att bara tänka USCH, så försöker jag tänka WOW, vad mycket som har hänt. EFTER honom, UTAN honom. Vad många nya människor jag lärt känna, människor jag inte vill leva utan. Att jag etablerat ett nytt liv i en annan stad. Jag vill berätta det för stackars, lilla förvirrade Torbjörn som visste varken ut eller in. *Kramar honom*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kramar också honom! Jättehårt och jättemycket!
Hälsningar B

Lucas Berglund sa...

en till kram!! ses snart! fixa fram en sverigeflagga! ;)

TB sa...

åh! du kommer till sthlm på den stora högtiden alltså?

Karolina sa...

KRAM KRAM KRAM KRAM, liksom!