lördag, mars 21, 2009

W&G <3


Jag har ett avsnitt kvar av Will & Grace nu. Det tar verkligen emot att titta på det och sen inse att, jahapp...inget mer. OKEJ, så BRA är den ju inte. Det är inte alls samma grej som när jag såg sista avsnittet av Six Feet Under (det var nästan fysiskt jobbigt), men jag har ändå fäst mig så otroligt mycket vid karaktärerna, alla kvicka bögskämt och kanske främst att bara ha nåt lättsmält att underhålla hjärnan med när jag kommer hem.

Jag ska nog satsa på Arkiv x efter W&G. Det kan bli lite jobbigt av andra anledningar. Det visar sig!

3 kommentarer:

Lucas Berglund sa...

ooh =/ jag älskar WAG!! men du, vill du ha en mastodontserie att följa, ladda ner alla säsonger av "just shoot me" :) eller "sunset beach"!! :o)

Karolina sa...

Du skulle kunna bli bundis med min syrra! Hon älskar också Will & Grace och höll för övrigt på att fullständigt gå under när sista avsnittet och Skins visades. Ni verkar ha mycket gemensamt ^^,

Annars har jag ju alltid OC-boxen kvar om det kniper...

TB sa...

Lucas: Öh, snälla! Lite kvalitet ska det ändå vara! haha. Möjligen att jag laddar ner Beverly Hills.

Karolina: Jag gick också under när jag såg sista avsnittet av Skins (för det var så du menade?). Det finns så många bra serier alltså!