tisdag, mars 03, 2009

MAGER

Kroppskoll.se påstår att jag är underviktig. Det har jag ju listat ut själv innan men när jag såg det svart på vitt så där så blev det: OJ, jag kanske borde göra något åt det också. Så jag började med att fylla i min målsättning: "Gå upp i vikt" och sen redogöra för allt jag åt igår. Och det är rätt illa.

"Du bör äta ytterligare kalorier", "Du har ätit för lite protein", "Du har ätit för mycket kolhydrat" (och jag tyckte ändå jag åt mycket igår.) Och det värsta är, om jag börjar träna måste jag äta MER!

Skärp dig, Torbjörn!

3 kommentarer:

Karolina sa...

Inget mer pasta och pesto Torbjörn! I'm watching you!

Men det låter ändå rätt soft att kunna äta hur mycket man vill. Jag går upp i vikt för absolut ingenting!

Anonym sa...

NU BÖRJAR DU ÄTA ORDENTLIGT!
LOVA!!!!
Hälsn Gissa vem....

Lucas Berglund sa...

tja!! jag går stadigt upp ett kilo i månaden numera... undrar när det kommer sluta :)

jag tränar regelbundet - obs! styrketräning! och äter typ allt jag kommer åt :)) mycket kött, ost, fet fisk och sånt! ägg!

även sperma ska vara proteinrikt, men.. hmm.. ja, då får man ju först skaffa en kille ;)

så gör så, så kommer du vara biffig till sommaren :):) vi ses i juli/augusti!

eller du.. kanske redan nästa helg!? jag ska till stockholm över MF-helgen. har ingen biljett, men alla schlagernördar är ju där ändå och det är fester och sånt! så.. hör av dig! :)