måndag, januari 07, 2008

Nedräkning till Gööööööteborg

Det är visst såna tider nu. Konståknings-EM börjar den 21 januari i Zagreb. (Jag hoppas jag fortfarande är arbetslös då så jag hinner titta...) Så jag känner hur konståkningsgenerna börjar vakna till liv (varifrån de nu kommer) och jag tänker att snart är det VM(!) när det faktiskt är tre månader kvar (= en fjärdedels år.) Men när jag kom hem till Uppsala igår så hade tågbiljetterna till Göteborg kommit som ett brev på posten (190:- tur och retur, tack SJ!) och för att stilla abstinensen klickar jag mig fram genom youtubes djungel av klipp. (Vad gjorde konståkningsfanatiker innan youtube? Svara mig!) Jag blev i alla fall väldigt glad när jag såg Kristoffer Berntssons nya korta program (musik från Amelie!) Tyvärr har han problem med sina hängslen (tur att det hände nu och inte på...VM!)

Tchüss!



Läs även andra bloggares åsikter om

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anonym sa...

Hej
Vad trevligt du ska ha det då.....
Får du något sällskap
Tchüss på dig själv
B

TB sa...

Jadå, Ragnar följer med! Det blir skoj!

Anonym sa...

Åh nej, nu börjas det igen. *gömmer mig*