lördag, mars 31, 2007

Den ariske pojkens night out

"Ditt hår är såhär perfekt. Hitlerjugend. Du sitter där som en arisk pojke."

Jasså?

"Du behöver inte vara rädd. Du behöver inte vara orolig" (han smeker mig på armen och drar mig till sig)

Jasså?

"Jag känner hur du skakar"

Ja, du är faktiskt väldigt obehaglig.

Jag ville inte hångla med fjollan.(Vill ni veta mer om honom kan ni besöka Memme) Däremot fick jag ögonkontakt med en söt kille på dansgolvet. Jag menar, en väldigt återkommande ögonkontakt. Så jag log lite men inget hände. Måste man göra allt själv? Hmm. Men han måste varit över 30 så det var nog lika bra. Kvällen slutade med att jag fick följa med en tjej en bit på vägen hem för hon ville undvika att bli våldtagen.

What's wrong with this world?

Jag kom hem och drömde att jag vann nobelpriset i litteratur. Eller okej, det var fyra författare som blivit nominerade och det hela skulle avgöras på middagen i Blå hallen. Oscarsgala-feeling. En av mina konkurrenter var John Steinbeck(!). Tyvärr kunde jag inte komma på middagen eftersom jag inte hade någon frack så jag blev diskvalificerad, eller nåt. John vann nog...

Inga kommentarer: