måndag, mars 26, 2007

Brist på respons?


Var är kommentarerna? Jag vet att det finns folk som läser min blogg (Det är läskigt!). Jag borde kanske bredda mig och sluta skriva om konståkning. VM är ju slut iofs, så det är lugnt. Beror det på att endast 85% av besökarna sitter vid en dator i Sverige? De 6 ungrarna som varit på besök känner sig kanske inte tillräckligt trygga i sin svenska för att skriva en kommentar...Jag ska införa språktest för alla som vill läsa min blogg. Någon ordning måste det vara. Nåja, kineser(5%) får gärna fortsätta besöka min sida. Ett tecken på att man är tillåten av landets censur?

Jag tycker att Sami ska anpassa sina intressen efter min blogg, det tycker jag ni andra också ska göra. Ni kan börja med att fälla en liten tår över att Isabelle och Olivier inte ens fick medalj.

Se så, sätt igång!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker absolut att du ska fortsätta skriva om konståkning! :) Jag satt och hade småångest över min hemtenta och blev väldigt glad och lite avundsjuk över att läsa att du satt och tittade, det kändes som en bra sysselsättning...
Bra möte idag förresten. godnatt! /malena

Anonym sa...

hejsan, willi här, jag läser tom också oregelbunden när jag har tråkigt ^^ så, där fick du!