onsdag, mars 19, 2008

Nedräkningen har slutat!

Som ni ser har nedräknaren hamnat på noll och konståknings-vm är i full gång. Äntligen! SVT har satsat riktigt, riktigt bra med bland annat en studio och en expert (rätt söt för övrigt) som visar hopp och dylikt i slow motion och ritar pilar (!) precis som att det vore nån fotbollsmatch eller nåt. Jag gillare! Det är härliga tider. DN har haft ett helt uppslag konståkning två dagar i rad nu. Och det absolut bästa av allt:

Imorgon ska jag själv bege mig till Göteborg och för första gången i mitt liv få uppleva konståkning live. Är jag pepp eller vad? Jag har några målsättningar:

1. Jag ska ta kort på så många tanter i päls som möjligt.

2. Jag ska ta mig in i Jeffrey Buttle, Brian Joubert, Stéphane Lambiel eller Johnny Weirs omklädningsrum.

3. Jag ska hänga med japaner.

Glad påsk!

1 kommentar:

Anonym sa...

hha mistör.jag hoppas wm gav dig ngt. kom du in i omklädningsrummet?
kram, jocke(meanmrmustard_)