torsdag, november 08, 2007

Lost inside Cambodia


Hun Sen, Kambodjas premiärminister, har tagit avstånd från sin lesbiska adoptivdotter och jag fick mig ett gott skratt när jag läste hans uttalande.

- "Min dotter har gift sig med en kvinna. Nu har jag bett domstolen att skilja henne från familjen. Vi är oroade för att hon en dag skall orsaka oss problem... och kräva del i våra tillgångar."
Homosexuella är giriga.

- "Jag blev besviken. Jag kan fostra en hel nation men inte denna adopterare dotter. Vi sände henne till studier i USA men hon gjorde ett dåligt jobb. Hon återvände hem och tog sig en fru."
Homosexualitet är en konsekvens av en dålig uppfostran.

- "Ibland tog hon med en flicka och de sov tillsammans i mitt hem. Vi är oroade att hon en dag tar med en handgranat eller gift till vårt hem och att vi alla dör, vem vet?"
Homosexuella gillar att spränga folk i luften.

- "Jag vill ta tillfället i akt att vädja till föräldrar och samhälle att inte diskriminera dem (homosexuella) och att inte kalla dem transvestiter. De flesta av dem är bra folk som inte brukar alkohol, droger eller kör bil för snabbt."
Men de mördar sina familjer.

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vilken idiot!

Anonym sa...

Jag säger bara som föregående talare: IDIOT!
Mor