torsdag, juni 28, 2007

- Läget?

- Jo tack bra. Jag har precis kommit hem från ett besök hos mormor och morfar i Sveg som föregicks av en lite längre vistelse i Sandviken. Nu är jag alltså tillbaka i Uppsala och känner mig rätt pigg efter en period av trötthet.

Nu har jag mindre än en månad kvar som tonåring. (Det var väl ändå på tiden!) Men för att inte bara se framåt och fundera på alla möjligheter som livet har i sitt sköte tänkte jag hylla min högstadietid. Eller hylla och hylla. Jag tänkte redogöra för en tio-i-top-lista över låtar från högstadiet. (Jag fick blodad tand efter eurovision...) Hur hemskt det än är så genomlider man inte fyra år bland hormonutsöndrande ungdomar helt i onödan. Inget ont som inte har nåt gott med sig, Man ska inte glömma sitt urpsprung, osv.

Och jag ska på Arvika!

Inga kommentarer: