söndag, oktober 05, 2008

Jag

Den senaste tiden har jag blivit igenkänd. Främmande människor skriver och säger att de sett mig. Hur bövelen kan de lägga märka till mig, tänker jag. "Du har utstrålning" har jag hört. Sen när?, tänker jag. "Det är du som är Yellow på QX". Ja det är jag, men varför har du lagt det på minnet? "Du dissade mig på QX." Oj förlåt. Igår sa en kille att jag dissat honom på helgon för några år sen. Ursäkta tänker jag, hur kan du komma ihåg det?

Men det är roligt kanske. Smickrande om något. Min anonyma tillvaro är kanske slut.

Inte mig emot.

3 kommentarer:

Lucas Berglund sa...

grattis, du har blivit lokalkändis inom bögvärlden!! snart läser man om dig i DN, vet du...

(upptäckte senast i DN i förra veckan angående carolina gynnings födelsedag en referens till Bimbo Boys blogg - utan någon förklaring till vem han är - är han verkligen så känd? kan han så kan du, säger jag!!)

TB sa...

haha! det trodde jag inte att han var, men tydligen! känns som jag har en bit kvar till ett SÅ stort kändisskap. men men. måste börja någonstans :)

Karolina sa...

hahaha, jättesmickrande att bli igenkänd som "han som dissar" hela tiden :P jag gläds med dig